Alam kehidupan

Friday, 16 November 2012

BAHAN BANTU BELAJAR SAINS



BAHAN INI TELAH DIGUNAKAN SEMASA PROSES RAKAMAN MAKRO

DI SK KAMPONG POH IAITU SEBUAH SEKOLAH (SKM) YANG TERLETAK 

TIDAK BERAPA JAUH DARI PEKAN BIDOR.


TAJUK PELAJARAN SAINS TAHUN 2

MEMAHAMI TUMBESARAN HAIWAN

CARA SEEKOR BURUNG MEMBIAK .







CARA SEEKOR KAMBING MEMBIAK.


KEDUA-DUA TAYANGAN DIATAS TELAH MENARIK MINAT  MURID SAYA. YA! 

SAYA DAPATI MURID TAHUN 2 LEBIH SERONOK MELIHAT TAYANGAN SEPERTI 

INI.

SESI PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN BEJALAN DENGAN LANCAR.

INI ADALAH KERANA MURID  BERASA SERONOK DAN SECARA TIDAK 

LANGSUNG MURID SEMUA MURID MELIBATKAN DIRI MEREKA DENGAN AKTIF.


KAWAN-KAWAN LAIN BOLEH CUBALAH!!!

1 comment:

  1. KAWAN-KAWAN SILALAH BERI KOMEN ANDA TENTANG BLOG SAYA. Kawan-kawan ampunlah sekiranya ada kekurangan.Ini adalah kerana hari ini dalah sejarah hidup saya, saya cipta blog sendiri.

    ReplyDelete